miercuri, 9 septembrie 2009

pentru inceput

 Deci... sa incepem cu inceputul ca doar nu om incepe cu sfarsitul,nu?! Interesant...:)) ma "zambilesc" si eu la cum am inceput..precum bunii mei colegi din generala care luau nota patru la lb. romana cand incepeau propozitia cu "deci". Ata ete..e grele dom'le. Ce sa-i faci!
 Am plecat din Bucuresti si am aterizat cu trenul tocmai in Timisoara. Ce sa vezi?!..lucruri noi, oameni noi, locuri noi, un oras nou...nu-l poti compara cu Bucurestiul; si totusi ajungi sa o faci ca sa arati ce ai gasit. Nu stiu cat de primitor ii , dar pentru mine am avut o primire buna, zic eu:D, avand in vedere cine ma astepta in gara.(poza facuta de logodnicul meu; eu inca nu am reusit sa fac poza  sau poze garii din Timisoara:( dar cred ca inca mai timp, sper!
 Pentru inceput am vazut o "bucatica" din oras pe jos alaturi de Alex si mi-a placut mult. De mult timp (nu stiu de ce sau daca o fii din cauza ca am rude in Moldova Noua am vrut sa vin in Tm.) mi-am   dorit sa vin si cel putin sa vizitez Timsioara si uite ca am ajuns sa il vad si sa ma si mut. In tren, in drum spre TImisoara, era o doamna care povestea cum a lasat Bucurestiul pentru Timisoara. O alta persoana, o fata tanara-care a stat langa mine- (cand am ajuns in Tm.) m-a intrebat ce fac in Timisoara si i-am raspuns ca sunt in vizita si ca nu o sa ma stabilesc aici, dar "viata" a facut un hop mare si m-am intors in Tm. si pana la urma aici m-am oprit.
..mai multe..poate maine:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu